سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هتل پارک حیات دبی

نظر

دبی که به عروس خاورمیانه معروف است، یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در 50 سال گذشته دستخوش تغییرات اساسی بسیاری شده است. این تغییرات به این معنی است که دبی سالانه پذیرای میلیون ها مسافر از سراسر جهان است. در سفر به دبی سازه های شگفت انگیزی مانند برج خلیفه، ساحلی زیبا و صحرای بکری را خواهید دید که در هیچ جای دنیا نخواهید یافت. توجه به نکات مهم قبل از سفر به دبی یکی از مهم ترین نکاتی است که باید بدانید که در ادامه سعی می کنیم به تفصیل به آنها بپردازیم.

آب و هوای دبی در فصول مختلف



توجه به آب و هوا یکی از نکات مهم قبل از سفر به دبی است; این شهر در زیر خط استوا قرار دارد و میزان بارندگی سالانه آن بسیار کم است. به همین دلیل هوای این شهر معمولاً گرم و خشک است و برای کسانی که در مناطق سردسیر و کوهستانی زندگی می کنند، هوا آزاردهنده است و رطوبت زیاد باعث تعریق مداوم می شود. بنابراین در اواسط بهار و تابستان هوا به شدت گرم و غیرقابل تحمل با میانگین دمای حدود 48 درجه سانتیگراد خواهد بود.

بهترین زمان سفر به دبی از نوامبر تا فوریه و از نوامبر تا پایان فوریه است. با دمایی بین 20 تا 27 درجه سانتی گراد در این ماه ها می توانید در سواحل زیبا و جذاب دبی شنا کنید.

آب و هوای دبی در فصول مختلف



مدت زمان پرواز از تهران به دبی چقدر است؟

نکته مهم دیگر قبل از سفر به دبی، اطلاع از زمان پرواز است. پرواز از تهران به دبی 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.



بهترین هتل های دبی کجا هستند؟

هتل های زیادی در دبی وجود دارد و رزرو هتل یکی از مهم ترین کارهایی است که قبل از سفر به دبی باید انجام دهید. این شهر مدرن دارای بیشترین هتل های بین المللی برای گردشگران است و در زیر بهترین هتل های این شهر را به شما نشان می دهیم.


برج های هتل جمیرا امارات

هتل جمیرا یکی از هتل های 5 ستاره دبی است. این هتل دارای 400 اتاق و امکانات رفاهی مانند ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی، رستوران هایی است که غذاهای بین المللی را سرو می کنند. هتل جمیرا دبی همچنین خدمات شاتل رایگان به مراکز خرید، مرکز شهر دبی و ... را ارائه می دهد.

آدرس: امارات; جاده شیخ زاید، برج های امارات



هتل رافلز

هتل لاکچری رافلز یک هتل 5 ستاره با 252 اتاق است و مرکز خرید وافی دبی مال به این هتل نزدیک است و تا فرودگاه دبی 15 دقیقه فاصله دارد. هتل رافلز دارای امکاناتی نظیر: سونا، جکوزی، استخر روباز، غذای ویژه، خدمات نگهداری از کودکان، سرویس اتاق VIP می باشد.

مکان: دبی، بر دبی، مرکز خرید وافی، جاده شیخ رشید



هتل تاج دبی

هتل تاج یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی است که در قلب شهر واقع شده است. این هتل 296 اتاق دارد که هر اتاق منظره زیبایی از شهر دارد. هتل تاج دارای رستوران های متنوعی است که غذاهای هندی، انگلیسی، بین المللی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی سرو می کنند.

آدرس: دبی، مرکز شهر برج خلیفه



هتل برج العرب جمیرا

هتل برج العرب جمیرا چشم اندازی بی نظیر به خلیج فارس دارد. این هتل 7 ستاره دارای 202 اتاق در 27 طبقه است و از امکانات آن می توان به 9 رستوران اشاره کرد که طیف وسیعی از غذاهای بین المللی را سرو می کنند.

آدرس: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات یکی از هتل های 5 ستاره شهر مدرن و منحصر به فرد دبی است که دارای 225 اتاق است و در فاصله 2 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی، 15 دقیقه تا دبی مال و برج خلیفه و حدودا قرار دارد. فاصله تا دبی 30 دقیقه ساحل با ماشین. علاوه بر این امکاناتی که در این هتل برای مسافران در نظر گرفته شده است، تجربه خوبی از سفر به دبی را به شما می دهد.

آدرس: دبی، Yacht Club Golf



هتل مانا سالم

مینا السلام یک هتل شش ستاره در دبی است. این هتل دارای 292 اتاق مشرف به دریا و خلیج است، بنابراین تماشای آب در شهر کویری دبی تفاوتی هیجان انگیز و منحصر به فرد ایجاد می کند و اتاق های ویژه ای برای معلولان و سالمندان وجود دارد.

آدرس: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



نتیجه گیری

در این متن سعی کرده ایم قبل از رفتن به دبی تمامی موارد مهم را برای لذت بردن از یک سفر فراموش نشدنی توضیح دهیم. اگر برای مدت اقامت خود در دبی به خودرو نیاز دارید، می توانید از خدمات اجاره خودرو یک شرکت اجاره ای معتبر و معروف ساعت استفاده کنید. استفاده از خدمات اجاره خودرو در دبی باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شما می شود