سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کنترل دسترسی برای چه مواردی استفاده می شود؟

نظر


کنترل دسترسی دستگاه

یکی از برنامه های کاربردی کنترل دسترسی در دستگاه های دسترسی. این سیستم برای ورود و خروج کارکنان، ثبت زمان سفر و محاسبه ساعات کاری استفاده می شود. یکی از رایج ترین کاربردهای این سیستم استفاده از کنترل دسترسی برای دستگاه های دسترسی است.

کنترل ترافیک

برخی از مجتمع ها برای کنترل رفت و آمد کارکنان و ورود و خروج غیرمجاز و غیرمجاز از دستگاه های کنترل دسترسی استفاده می کنند. در این حالت سیستم های دسترسی در وسایلی مانند قفل و کلید یا موانع فیزیکی مانند گیت های ترافیکی نصب می شوند. هدف از مدیریت ترافیک کنترل مالکیت مردم بر این وسایل است. دسترسی به یک ساختمان یا حتی یک اتاق را محدود کنید.

مدیریت گروه

یکی دیگر از کاربردهای کنترل دسترسی، مدیریت گروهی از افراد است. در این موارد می توان از حقوق دسترسی برای شناسایی گروهی از افراد و تعیین محدودیت های ترافیکی برای آنها استفاده کرد.

صفحه نمایش

همانطور که در بالا ذکر شد، سیستم های کنترل دسترسی توانایی شناسایی جمعیت ها را دارند. بنابراین، کارفرمایان می توانند گزارش های ترافیک و کارکنان را از دستگاه های مدیریتی متصل به شبکه اداری دریافت کنند. در عوض، کنترل دسترسی یک شرکت می تواند حرکت، ورود و خروج افراد را ثبت کند و وارد سیستم شود و مدیر سایت می تواند با اتصال دستگاه به رایانه، گزارش های فعالیت کارکنان را مشاهده کند.

مزایای استفاده از سیستم کنترل دسترسی

یک سیستم کنترل دسترسی مزایای بی شماری را در رابطه با امنیت محیط کار، سیستم ها و ... به کاربران و مدیران تجاری ارائه می دهد که در ادامه به مهمترین آنها اشاره می شود.

مدیریت یکپارچه
برای خرید اکسس کنترل با دیلاک تماس بگیرید.

این سیستم احراز هویت همه افراد را از طریق نرم افزار متمرکز فراهم می کند.

تنوع رهبری

با کمک سیستم های کنترل دسترسی می توان سطوح مختلف دسترسی را برای مکان های خاص، روزهای خاص و زمان های مختلف به افراد مختلف اختصاص داد.

ثبت نام و وارد شوید

تمامی فعالیت های کارکنان بر اساس تاریخ، زمان و اطلاعات شخصی در سیستم ثبت می شود.

امنیت پیشرفته

سیستم های کنترل دسترسی بیومتریک به کاربران این امکان را می دهد که سطوح ورود و خروج را بدون استفاده از کارت یا کلید یا استفاده از اطلاعات بیومتریک مانند اثر انگشت یا اثر چشم کنترل کنند. این سیستم نسبت به سیستم های سنتی از امنیت بیشتری برخوردار است.

کنترل از راه دور

با یک سیستم کنترل دسترسی، مدیران و مسئولان می توانند ورود و خروج کارکنان، دسترسی به سیستم های خاص یا جریان مواد را کنترل کنند. ضمناً در صورت نیاز می توانند باز و یا قفل درب واحدهای مورد نظر را از راه دور سفارش دهند.

به شبکه وصل شوید

سیستم های کنترل دسترسی را می توان به اینترنت متصل کرد. در این صورت مشکلاتی مانند سیم کشی نیز حل می شود.

به پورت وصل شوید

سیستم های کنترل دسترسی نیز به دسترسی به ساختمان های پیچیده و پارکینگ ها برای کنترل حرکات کارکنان متصل هستند. به این ترتیب درب گاراژ با برچسب باز یا بسته می شود.