سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع پمپ آب و کاربرد آنها

نظر

پمپ آب انواع مختلفی برای اهداف و نیازهای مختلف وجود دارد در ادامه این مقاله پمپ آب; ما کاربردهای مختلفی را در سیستم ها و صنایع محافظت در برابر سیل پیدا می کنیم. آبیاری با پمپ شناور در واقع یک روش عملی است که کارآمدتر از جمع آوری آب با دست یا بلند کردن آن در سطل است.

سلامت آب آشامیدنی یک مشکل است و پمپ آب GZ می تواند به ما کمک کند، زیرا آب موجود در موقعیت های روزمره اغلب کثیف، ناسالم و یا حتی برای بدن سمی است، بنابراین آب آشامیدنی باید تصفیه شود. یا می توانید با پمپ آب از چاه آب بکشید. با پمپ آب می توان آب را به سطح بالاتری برد تا بتوان از آن استفاده کرد. منابع آب شیرین عبارتند از آب شیرین در نهرهای کوچک، رودخانه ها، برکه ها یا دریاچه ها، معمولاً برای آبیاری، دام، پخت و پز، نظافت یا سایر نیازهای انسانی که پمپاژ می شود. پمپ آب اینگونه به ما کمک می کند.

https://www.tgju.org/news/2592966/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%BE%D9%85%D9%BE-%D8%A2%D8%A8-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF-%D8%A2%D9%86%D9%87%D8%A7

انواع پمپ آب چیست؟

پمپ های آب مختلف برای کاربردهای مختلف مناسب هستند. چه به دنبال پمپ آب آبیاری باشید و چه پمپ آب دام، امروز می توانید همه آنها را آنلاین پیدا کنید.

در اینجا به انواع پمپ های آب و کاربرد آنها اشاره می کنیم.

. پمپ آب تمیز

ایده آل برای استخراج آب از مخازن یا پمپاژ آب از رودخانه ها، برکه ها و مخازن یا سدها.

. پمپ رانندگی برای بنزین و گازوئیل

این پمپ ها با بنزین یا گازوئیل کار می کنند و ماشین های بسیار قدرتمندی هستند. اغلب برای زهکشی، سیل زدایی و آبیاری استفاده می شود.

. پمپ های نیمه فاضلاب و فاضلاب

این پمپ آب بهترین کاربرد را برای تصفیه فاضلاب، زباله، آب حاوی مواد جامد دارد.

. پمپ هد بالا

این نوع پمپ های آب برای آبیاری مزارع و محصولات کشاورزی ایده آل هستند.

. پمپ های کود

همانطور که از نام آن پیداست، پمپ های کود اغلب در صنعت کشاورزی برای انتقال کود مایع از مخزن اصلی به مخزن توزیع استفاده می شود.

 

کاربرد و عملکرد پمپ آب چیست؟

پمپ های آب انواع مختلفی دارند و کاربردهای متفاوتی دارند. بیایید نگاهی به کاربردهای مختلف آن در صنایع بیندازیم.

پمپ آب صنعت کشاورزی

پمپ های آب نقش مهمی را در صنعت کشاورزی ایفا می کنند زیرا از آنها برای غذا و دام استفاده می شود. پمپ های آب برای آبیاری موثر محصولات و انتقال آب از یک مکان به مکان دیگر، به عنوان مثال از یک رودخانه یا سد به یک مزرعه استفاده می شود. کشاورزان همچنین از پمپ های آب برای پمپاژ کود مایع از مخزن تامین به مخزن توزیع استفاده می کنند. پمپ های آب نیز به تامین آب آشامیدنی حیوانات کمک می کند.

 

پمپ آب برای صنعت معدن

پمپ آب، که اغلب برای استخراج آب استفاده می شود، به بالا بردن آب از چاه های زیرزمینی به محل تعیین شده کمک می کند.

صنعت ساخت و ساز

هنگامی که صحبت از صنعت ساخت و ساز می شود، پمپ های سامپ اغلب مورد استفاده قرار می گیرند و بخش مهمی از عملکرد منظم یک سایت ساختمانی هستند. پمپ شناور نیز برای کشیدن یا پمپاژ آب از چاه ها استفاده می شود. پمپ های شناور و دوغاب نیز در سایت های ساختمانی برای پمپاژ آب آلوده به مواد جامد استفاده می شوند. بسیاری از تجهیزات صنعتی مانند داکت اسپلیت هایسنس در صنعت ساختمان استفاده می شود.

پمپ آب در بخش صنعتی

با فشار قوی انواع پمپ آب این پمپ ها روشی کارآمد برای انتقال سریع سیالات از A به B هستند. در صنعت، پمپ ها اغلب برای پمپاژ سیالات، به عنوان مثال برای پمپاژ سوخت هایی مانند گازوئیل استفاده می شوند.

https://eco.shafaqna.com/FA/301624/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d9%be%d9%85%d9%be-%d8%a2%d8%a8/

پمپ تقریبا

Abara AG خارج شد

پمپ آب ابارا مدل آب تمیز سری AG یک پمپ گریز از مرکز خود ریخته گری با بخش ونتوری (اجکتور و دیفیوزر) و شیشه تقویت شده با فیبر PPE + PS است. این پمپ ابارا به دلیل وزن سبک، سهولت استفاده و حمل و نقل آسان بسیار کاربردی است.

پمپ سلف پرایمینگ AGA-AGC که بر روی سطح صاف و مطمئن نصب می شود، امکان نصب تا 8 متر را فراهم می کند.

مناسب برای مصارف خانگی: آبیاری باغ ها، شستشوی ماشین ها و نظافت عمومی آب.

 

وزن سبک و حمل آسان، اندازه کوچک.

به زور

آبیاری کم باغ

خشکشویی

مدیریت عمومی آب پاک

 

پمپ آب لیو

LEO GROUP یک شرکت ملی فناوری پیشرفته است که به تحقیق و توسعه، طراحی، ساخت، بازاریابی و خدمات به مشتریان اختصاص دارد و طیف کاملی از پمپ ها و سیستم های یکپارچه پمپ را ارائه می دهد. LEO Group اولین شرکت بورسی در صنعت پمپ چین است.

 

پمپ تصفیه استخر Leo Priis

پمپ آب LEO به بیش از 140 کشور و منطقه در اروپا، آمریکای شمالی، آمریکای مرکزی و جنوبی، آسیای جنوب شرقی، خاورمیانه، آفریقا، اقیانوسیه و غیره فروخته می شود و نقش مهمی در تامین آب شهری، نیروگاه ها و پتروشیمی دارد. صنایع . . معدن، اطفاء حریق، MVAC، آبیاری کشاورزی، تامین آب شهری و زهکشی و غیره از دیگر زمینه های بهره برداری پمپ آب لئو می باشد.

 

پمپ گریز از مرکز افقی فولاد ضد زنگ BP-ECH

پمپ لئو مدل BP-ECH / EDH یک دستگاه فشرده است که برای افزایش تامین آب و فشار در ساختمان های مسکونی طراحی شده است. به لطف کنترل کننده اینورتر یکپارچه، فشار در خط لوله ثابت می ماند. سنسور فشار داخلی تقاضای آب کاربر را کنترل می کند و کنترل کننده سرعت پمپ Leo مطابق تقاضا تنظیم می شود. این سیستم پمپ آب را می توان به راحتی در خط لوله نصب کرد، سپس به طور خودکار کار می کند.

 

کاربرد پمپ لئو مدل BP-ECH/EDH

مدل پمپ Leo BP-ECH / EDH به عنوان یک تقویت کننده تامین آب و فشار برای کاربردهای تجاری محلی و سبک مانند ویلاهای کوچک اجتماعی، مدارس، هتل های کوچک و ساختمان های اداری اجرا می شود.

https://www.tgju.org/news/2592944/%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%85%DA%A9%D8%B3

توانایی

فشار ثابت از طریق کنترل کننده سرعت متغیر یکپارچه

قطعات مرطوب AISI1304 قابل اعتماد برای عمر طولانی

نصب و راه اندازی ساده

جلوگیری از دویدن خشک

ساختار فشرده

 

پمپ لئو سانتریفیوژ مکش انتهایی LEP

پمپ مکش انتهایی Leo برای طیف وسیعی از کاربردهای صنعتی ایده آل است. مانند تمام مکش های انتهایی، مایع مستقیماً به پروانه جریان می یابد و ورودی و خروجی در زاویه 90 درجه نسبت به یکدیگر قرار دارند. طراحی بلند کوپلینگ پمپ لئو را برای سرویس و نگهداری آسان می کند.

 

کاربرد پمپ مکنده لئو

سیستم های تامین آب

فشار را با پمپ لئو افزایش دهید

سیستم های گرمایش برای ساختمان های تجاری و گرمایش منطقه ای

واحدهای برودتی، صنعتی و برودتی

حمل و نقل عمومی برای فرآیندهای صنعتی