سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تغییر تصفیه آب شما

نظر

تانک ذخیره تصفیه آب فرآیندی به حداقل رسانیده است از پر فروش. بنابراین اگر فیلترهای پیش تصفیه کیفیت های لازم را برای حذف آلاینده های موجود در آب نداشته باشند باعث خرابی فیلتر پر هزینه ممبران می شوند. قیمت آب شیرین کن خانگی بالاتری دارند و هر شرکتی به ارائه خدمات فنی این نوع فیلترها نمیپردازد و مهمترین عیب آنها نیز این است که پس از تعویض فیلتر دستگاه کیسی، اگر مقدار حتی در حد چند قطره داخل کیس دستگاه باقی بماند، به مرور زمان بخار شده و قطعات برقی دستگاه شما را میسوزاند و به آن آسیب میرساند که موجب دردسر خواهد بود. پس این نکتهی مهم را هم در نظر داشته باشید. از     549 قبل از میلاد، پس از او گذشته پادشاهان ماد توسط کورش بزرگ شکست خورده فیلتر شنی بود، این شهرستان پایتخت تابستانی پادشاهان هخامنشی که در اینجا برای فرار از گرمای خرید دستگاه تصفیه آب چاه پخت شوش شد. اگر فقط کمی تفکر کنید که با شرایط کشور ما که دارای تحریمهای متفاوت هستیم و از بابتی هم در سیاستهای کلان اجازه ورود بسیاری از کالاهای لوازمخانگی از کشورهای توسعهیافته به واردکنندگان داده نمیشود، چگونه ممکن است دستگاه تصفیه آب آن برند در کشور ما وجود داشته باشد.


اگر به دنبال دستگاه تصفیه آب مناسب تایوانی هستید ؛ پیوریکام دستگاه خوبی است . شما عزیزان در هر کجای ایران که هستید می توانید با واحد فروش و پشتیبانی شرکت برای مشاوره و خرید دستگاه تصفیه آب ارتباط برقرار نمایید. مینرال از دیگر فیلترهای موجود در دستگاههای هفت مرحله ای اسمز معکوس است که با اضافه کردن املاح مفید به آب تلخی آب بدون املاح را از بین میبرد. در طرف دیگر لایه های غشاء، آب تغلیظ شده از ناخالصی ها وجود خواهد داشت که به سمت مجرای فاضلاب هدایت می شود.روش اسمز معکوس می تواند املاح آب را 90 تا 98 درصد کاهش دهد. این نوع از لوله ها در خطوط انتقال فاضلاب های شهری، انتقال فاضلاب های صنعتی و عفونی، انتقال سیالات اسیدی، ساخت پل ها و موارد دیگر کاربرد دارند. 10 هزینه های تولید کننده و آب آن منطقه بستگی دارد ممکن است. فروش مستقیم دستگاه تصفیه آب از وارد کننده توسط شرکت آبینه انجام میشود و این شرکت اصلیترین واردکنندهی محصولات تایوانی است که بیش از ده سال در این زمینه سابقهی فعالیت دارد. تصفیه آب 6 مرحله ای، قلیایی کننده، فرابنفش و اکسیژن ساز از محصولات این برند تایوانی می باشد.


فیلتر ممبران آمریکایی 13 لایه، مخزن آنتی باکتریال و پمپ قوی از جمله ویژگی های این آب تصفیه کن می باشد. همانطور که در لیست قیمت بالا نیز مشاهده فرمودید، فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی در دو پکیج معمولی و آنتی باکتریال عرضه می شوند. شرکت قدیمی و با سابقه ی سافت واتر دستگاه ها ی مقرون به صرفه و با کیفیتی را تولید می کند که در سراسر دنیا بسیار طرفدار دارند و در طی چندین دهه فعالیت خود تا به امروز از پز فروش ترین دستگاه ها بوده است. فیلتر ممبران در این دستگاه منافذ بسیار کوچکی دارد که قادر است ذرات و ناخالصی های آب را تا کوچک ترین ابعاد از بین ببرد. در حال حاضر جدید ترین و بهترین دستگاه های تصفیه آب از نوع اسمز معکوس هستند. تصفیه آب اسمز معکوس مطمئن ترین دستگاه برای حذف آلاینده های مختلف آب است و می تواند آب را نیز شیرین کند. دستگاه آکوا پرو با فیلتر هایی که دارد تمامی نا خالصی ها و ذرات آلوده ی آب را از بین می برد و خواص معدنی آب را نیز حفظ می کند. نانوصفحات نیترید کربن گرافیتی یک ماده دو بعدی فوق نازک با خواص الکترونیکی است که نور را جذب کرده و اکسیژن فعال تولید می کند.


در دستگاه تصفیه آب ، فیلتر زغالی یا کربن فعال که در مرحله دوم قرار دارد، دارای خاصیت جذب سطحی است و قادر است کلر، گازهای شیمیایی محلول در آب ، مواد شیمیایی آلی ، تری هالومتان ها (محصول فرعی کلرزنی) ، آفت کش ها ، بو و طعم نامطبوع آب را حذف کند. یافته های این تحقیق به تدریج انرژی پاک ارزان تری برای مناطق ساحلی فراهم می کند.پروفسور شیژانگ کیائو یکی از رهبران این پروژه می گوید: ما آب دریا را با کارآمدی حدود 100 درصد به اکسیژن و هیدروژن تبدیل کردیم تا هیدروژن سبز برای الکترولیز بسازیم. مرکز خرید دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا به عنوان نمایندگی انحصاری برند مینروا و نمایندگی فروش انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل سی سی کا و سافت واتر در ایران ، با بهترین قیمت دستگاه های خود را به مشتریان خود عرضه می کند. هم چنین به علت دارا بودن آنتی اکسیدان از بروز سرطان نیز پیشگیری می کند. قیمت انواع فیلتر آنتی باکتریال در جدول فوق قابل مشاهده است. زمان تعویض فیلترهای الیافی معمولی ، هر سه ماه یک بار بوده در صورتی که فیلترهای آنتی باکتریال ، هر شش ماه یک بار عوض می شوند. بهرهمندی از آب سالم و پاک حق هر انسانی است.


*آدرس سایت و شماره تماس های ما:

https://abineco.ir

02144741638

02144704559

09127122764