سفارش تبلیغ
صبا ویژن

4 درسهایی درباره موزه آینده دبی که باید قبل از رسیدن به 40 یاد ب

نظر

پنج مرکز خرید لوکس دبی را بشناسید - زومجی در این مجموعه مجسمههایی شبیه خرس قطبی و پنگوئن وجود دارد که زیبایی آن را دوچندان کرده. بله، در دهکده جهانی دبی امکانات زیادی برای کودکان وجود دارد. مرکز خرید وافی یک مرکز خرید هنری است، که در آن کلکسیون گسترده ای از آثار هنرمندان معاصر و بین المللی وجود دارد. با لغزیدن در این سرسرههای هیجانانگیز، شما میتوانید لحظاتی پر از سرگرمی و هیجان را تجربه کنید و از تابستان خود لذت ببرید.پارک لگولند دبی همچنین اقامتگاههای متعددی را در اختیار دارد که شما را در محیطی راحت و لذتبخش برای استراحت و اقامت در طول روز قرار میدهد. در موشن گیت بند انگشتی ها، کودکان شما می توانند به عروسک های بند انگشتی نشان دهنده شخصیت های مورد علاقه خود ملحق شوند و در محیطی شبیه به کشتی ساحلی هانگر با آنها به بازی بپردازند. بازی های هیجان انگیز و ماجراجویی در این مکان منحصر به فرد و تمامیت خلق شده اند تا کودکان شما را درگیر کنند و تجربه یادگیری و سرگرمی بی نظیری را برایشان به ارمغان آورند.پس از همراهی با عروسک های بند انگشتی در کشتی ساحلی هانگر در موشن گیت بند انگشتی ها، کودکان شما تجربه ای منحصر به فرد را تجربه خواهند کرد که به یادگیری، خلاقیت و سرگرمی آنها افزوده خواهد شد. با همکاری DXB Entertainments و گروه UK’s Merlin Entertainment Group، در سال 2021 افتتاح شد و هم اکنون به عنوان هفتمین هتل تم دار در جهان شناخته میشود.هتل لگولند دبی برخلاف هتلهای معمولی، دارای 250 اتاق تم دار است که دکوراسیون آنها با استفاده از قطعات لگو صورت گرفته است. مقصد بعدی "شهر لگو"ست جاییکه اساس آن عزم و اراده و کار گروهی است. شما به طور کامل در داستان فیلم فرو میروید و با استفاده از جلوههای صوتی، تصویری و حتی حسی که در زمان پخش فیلم ایجاد میشود، به حقیقتی نزدیکتر از هرگز خواهید شد.با ورود به سینما 4 بعدی لگولند دبی، شما به دنیایی از تکنولوژی پیشرفته و جذابیت بینظیر فرو میروید.

این موزه با استفاده از آخرین پیشرفتهای طراحی، نمونهسازی و فناوری - همانطور که از نامش میگوید - صرفاً برای ساخت نمایشگاههای واقعی نسل بعدی ساخته شده است که شما را 50 سال به آینده سفر میکنند. موزه آینده دبی شامل سه عنصر اصلی شامل : تپه سبز ، نشان دهنده زمین - ساختمان چنبره شکل ، نشان دهنده توانایی بشر برای نوآوری و فضای خالی در مرکز سازه نشان دهنده ناشناخته ها است . غرفه مخصوص هر کشور را، با مشهورترین نماد باستانی آن نمایش میدهند، برای مثال بخش ایران را به شکل نمایی از تخت جمشید طراحی کردهاند. ابداع و ساخت این آجرهای اسباب بازی زیبا توسط شرکتی دانمارکی شکل گرفت و برای تبلیغات بیشتر لگولندهایی در نقاط مختلف دنیا بنا شد که هفتمین آنها لگولند دبی می باشد. مطمئنا از این تصمیم پشیمان نخواهید شد. این داستان بسیار سرگرمکننده بوده و مطمئنم از امتحان آن پشیمان نخواهید شد. مطئمن باشید از رفتن به این مجموعه پشیمان نخواهید شد، حتی اگر از آبتنی لذت زیادی نمیبرید. بیش از 10 سرسره مختلف در این پارک، کنار هم قرار گرفتهاند که آبتنی لذتبخشی را برایتان به ارمغان میآورد. تا قبل از اسپلش پد، بین پارک های آبی دبی، محلی مخصوص آبتنی اختصاصی کودکان ساخته نشده بود، اما با راهاندازی این مجموعه، گردشگران شگفتزده شدند. در پارک آبی واندرلند بخشهایی برای بازی کودکان ساخته که فرزندتان میتواند بهصورت آزادانه با همسنهایش بازی کند.

این سفر حتماً به یادماندنی خواهد بود و سایت تهران دبی آماده است تا شما را در این ماجراجویی بینظیر همراهی کند. در پارک آبی آتلانتیس میتوانید رقص دلفینها را تماشا کرده و با آنها بازی کنید. در این مقاله به معرفی پارک های آبی دبی پرداخته ایم. سعی کردم در این مطلب بهترین پارک های آبی دبی را به شما معرفی کنم. با استفاده از فناوری پیشرفته، صحنه های زنده، نمایشگاه های تعاملی و عناصر ویژه دیگر، ما سعی می کنیم تا تخیل شما را در محیطی فراگیر فرا بگیریم.با هنرمندان استعدادمند و تجربه ای که آنها در انجام این نمایش دارند، ما تلاش می کنیم تا شما را در دستاوردهای هنری بینظیر خود غرق کنیم. با محیطی پر از لوازم و بازیهای لگو، برنامههای خاص برای کودکان و فضاهای سرگرمکننده، هتل لگولند دبی به آنان فرصتی منحصربهفرد برای تخیل و خلاقیت میدهد. مینا بازار صرفا یک مرکز خرید نیست بلکه محیطی آمیخته از فرهنگ است. دبی، شهرت خود را مدیون حراجیهای آن نیست؛ بلکه این ساحلهای همگانی آن است که دبی را در میان گردشگران محبوب ساخته است. پارک آبی دریم لند بین بهترین پارکهای آبی خاورمیانه و حتی آسیا جایگاه بسیار ویژهای داشته و برخی گردشگران هنگام شرکت در تور دبی در آن تنی به آب میزنند. البته تا یادم نرفته بگویم که پارک آبی یاس ابوظبی، بزرگترین سرسره آبی 6 نفره دنیا را در خود جای داده و همچنین طولانیترین ترن هوایی معلم دنیا نیز در آن وجود دارد.

در پارک آبی لاگونا استخر موج سواری، سرسره و تونلهای آبی مختلف، رودخانه آرام و بخشی برای بازی کودکان وجود دارد. در لگولند که یکی از بهترین پارک های آبی دبی محسوب میشود، یک استخر موج و سافاری وجود دارد. هزینه بلیط این مجموعه برای کودکان 100 و برای بزرگسالان 50 درهم درنظر گرفته شده و برای رفتن به آن باید این هزینه را بپردازید، البته این مجموعه در مقایسه با دیگر پارک های آبی دبی قیمت پایینتری دارد. برای انتخاب تفریحات دبی در تابستان معمولا مسافران کار سختی دارند، اما پارک زعبیل یکی از مکان هاییست که در تابستان شلوغ می شود و مورد استقبال مسافران قرار می گیرد. تابستان ها گرم ترین زمان سفر به دبی است که میزان گردشگران کاهش پیدا می کند. در فود کورت این مجموعه نیز رستوران های محلی و سنتی از کشورهای مختلف را پیدا کرد و این مجموعه یکی از مراکز بزرگ و خیره کننده از فرهنگ های کشور های مختلف است که محبوبیت زیادی در بین گردشگران دارد . شرکت هواپیمایی امارات با 4 پرواز روزانه، از تهران به فرودگاه آلمکتوم امارات، بیشترین پروازها را دارد. آیس لند در راس الخیمه واقع شده است و هیجانانگیزترین تفریحات آبی را بین پارک های آبی دبی در خود جای داده است. این مجموعه 15 هکتار وسعت داشته و بهعنوان یکی از بزرگترین پارک های آبی دبی شناخته میشود. مارینا بیچ با دارا بودن طبیعت و چشم انداز فوق العاده بعنوان یکی دیگر از سواحل محبوب مردم ساکن در دبی و همچنین توریست ها و گردشگران شناخته شده می باشد.

عیبی که این ساحل دارا می باشد نداشتن وسایل و تجهیزات برای آفتاب و دوش گرفتن می باشد لذا به افرادی که برای بازدید از این ساحل قصد رفتن به آنجا را دارند پیشنهاد می شود تمامی وسایل مورر نیاز را با خود به همراه داشته باشند تا در زمان حضورشان در آنجا به هیچگونه مشکلی بر نخورند. این قایق های کوچک چوبی در دبی کریک (خور دبی) در دسترس قرار دارند و هر کدام 20 مسافر را بین دو راستا دیره و بور جابه جا می کنند. ضمنا، کباب پزیهای کاملا مجهز و همچنین میوههای خوش طعم و دلچسبی نیز به همراه انواع سالادهای مختلف در اختیار شما قرار خواهند گرفت. اما اگر به برندهای معروف علاقه دارید این مرکز خرید به کار شما نمی آید؛ بیشتر اجناس فروشگاه های اوت لت دبی به دلیل این که در فروشگاه های اصلی شهر به فروش نرسیده اند به اوت لت ها آورده می شوند تا با قیمتی به مراتب مناسب تر در اختیار مشتریان علاقه مند قرار بگیرد. علاوه بر این دبی اوت لت قطعا برای افرادی که قصد خرید با بودجه پایین دارند بسیار مناسب است. یکی از دیدگاههایی که میتوانیم در ارتباط با شعر روی موزه آینده دبی عنوان کنیم، این است که موزه دبی، جایی برای الهام گرفتن است. اگر نمای بیرونی برج العرب را نظاره کنیم، الهام گرفته از بادبان نوعی کشتی می باشد که در زمان های قدیم در عربستان از آن استفاده می کردند.

این شهربازی مخصوص بچه ها و نوجوانان دبی ساخته شده است و در آن می توان تمامی وسایل بازی شخصیت های کارتونی که از کمپانی مارول الگو گرفته را دید ، در این شهربازی سرپوشیده روزانه حدود 20 هزار نفر رفت و آمد می کنند و در طول روز معلوم نیست چقدر آدرنالین در خون ها ترشح می شود ، یکی از بازی های اصلی و بسیار محبوب بین بچه ها بازی با کاراکتر های مورد علاقه شان و یا جنگ دایناسورهای خطرناک می باشد ، در این مکان فروشگاه هایی هم مخصوص خرید خوراکی ، سینما و رستوران وجود دارد و از بازدید کنندگان پذیرایی می کنند ، لازم به ذکر است که هزینه رفتن به این شهربازی برای بزرگسالان 195 درهم و کودکان زیر یک متر و 20 سانتی متر 175 درهم می باشد و کودکانی هم که قد زیر یک متر دارند می توانند رایگان وارد شوند ، شما می توانید از 11 صبح تا 10 شب به این شهربازی در جاده شیخ محمد ابن زاید ، خیابان شرقی شماره 311 بروید. حدود 10 ملیون لامپ درخشان و نگهدارنده انرژی در این باغ طراحی شده که همراه با پارچه های نورانی بازیافت شده، زیبایی این پارک را دو چندان می کنند. این پارک آبی دبی در منطقه راس الخیمه (Ras Al Khaimah) واقع است که با دبی حدود 109 کیلومتر فاصله دارد و میتوانید با یک ساعت رانندگی این مسیر را طی کنید. همچنین در این بخش سرگرمیهای هیجانانگیز دیگری مثل برجهای مرتفع وجود دارد که کودکان میتوانند از پلههای برج بالا بروند تا نمایی تماشایی از لگولند را مقابل چشمان خود مشاهده کنند و حتی میتوانند از برج به محفظه امن زیر آن بپرند و اوج هیجان را تجربه کنند.

همچنین، شما میتوانید به استودیو اسمورف ها و سایر فضاهای جذاب دیگر نیز سر بزنید.در این هتل، هدف ما ایجاد فضایی است که شما را درگیر کند و به چشم و گوش هایتان بترسد، همانطور که شما در حال تماشای ترسناکترین تجربهها هستید. یک چشم بزرگ با خطوط عربی زیبا که روی آن می درخشد. اگر به دنبال یکی از مراکز خرید دبی هستید که بتوانید در آن لباسهای محلی و اصیل عربی بخرید، وافی مال پیشنهاد ما به شماست. غرفه یمن: این غرفه در دهکده جهانی دبی نگاهی به بازار قدیمی این کشور دارد؛ پوشش کارکنان این غرفه، لباسهای سنتی عربی همراه با خنجر نقره یمنی است و بهترین ادویهجات عربی را میتوانید در غرفه یمن پیدا کنید. لحظاتی خاطره انگیز را در شهربازی لگولند برای خود و کودکانتان رقم زنید. شهربازی لگولند علاوه بر امکانات جانبی مانند فروشگاه و رستوران ، دارای چند بخش اصلی شامل کارخانه the factory ، شهر لگو LEGO® CITY، قلعه پادشاهی kingdoms ، سرزمین فانتزی fantasy land، سرزمین ماجراجویی land of adventure و شهر کوچک mini-city می باشد. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم جنبه آموزشی لگو از جمله مهمترین دلایل محبوبیت آن است از این رو این بخش نیز از بخشهای مهم این پارک محسوب میشود که در آن به کودک اجازه داده میشود تا با استفاده از خلاقیت و تخیل خود و با قطعات کوچک و بزرگ لگو هر چیزی که به ذهنش میرسد را بسازد. با بیش از 40 سواری و نمایشهای مبتنی بر تم لگو، این پارک به شما فرصتی برای تجربه دنیایی خیالی و جذاب ارائه میدهد.یکی از جاذبههای برجسته پارک لگولند دبی، شهر لگو است که به صورت کامل با آجرهای اسباببازی ساخته شده است. این عروسکها هنگام خروج از این بخش به صورت رایگان به خود کودک داده میشود و حتی شما میتوانید با شخصیتهای جذاب لگو نیز عکس بیندازید و آن را به یادگار داشته باشید.

علاوه بر ساختن مدلهای لگو، شما میتوانید به برجهای Kid Power بروید و از بالا پارک را مشاهده کنید قبل از آنکه به آرامی به پایین سقوط آزاد انجام دهید. این ساحل، آخر هفتهها شلوغ میشود، بنابراین بهتر است که صبح زود به آنجا بروید. پس از کمی دور زدن در پاساژ، پیاده ازطریق جاده بهسمت پارک بروید. در اینجا شما نه تنها میتوانید میلیونها لگو و مدل ساخته شده را ببینید، بلکه میتوانید لگوی خود را به عنوان یک سوغاتی یادگاری از بازدید خود از پارک بخرید. این باشگاه فقط به اسب سواری و زمین های سرسبز محدود نمیشود؛ بلکه سالن های غذاخوری شگفت انگیزی نیز دارد. بهطور کلی، دبی پارک آبی را برای تمام افراد در نظر گرفته است تا بهراحتی بتوان بهترین تفریحات را انجام داد اما هنگام سفر به دبی توصیه میکنیم که پارک آبی آیسلند را از دست ندهید، زیرا منظره زیبایی از کوههای هاجر در شرق دارد که غروبهای خیره کنندهای را به وجود میآورد. احتمال غرق شدن افراد کوتاه قد در استخرهای این پارک آبی زیاد بوده و بههمیندلیل نمیتوانند وارد سرسرهها شوند. در این حالت، افراد و گردشگران، علاوه بر اینکه می توانند در این مجموعه به تفریح بپردازند، با فرهنگ های مختلف نیز آشنا می شوند. میتوانید در نزدیکی سد کمپ بزنید، در کوهها پیادهروی کنید و از فعالیتهای آبی مانند کایاک سواری و پارو سواری لذت ببرید. پارک آبی لاگونا در منطقه لامر دبی واقع شده و بین پارک های آبی دبی جایگاه خوبی دارد. همانطور که از نام این مجموعه هم میتوان فهمید، در این پارک آبی بخشهای مختلفی وجود دارد که مثل آن را میتوانید در قطب جنوب مشاهده کنید! مجهزترین پارک آبی دبی کدام است؟ در این مجموعه آبی برای همه سلیقهها تفریح وجود دارد، چه آنهایی که به شنا علاقه دارند و چه آنهایی که مثل من از آب فراری هستند.

شهربازی لگولند دبی (legoland) یک پارک موضوعی-خانوادگی ست که به عنوان بزرگ ترین لگولند خاورمیانه و هفتمین لگولند دنیا در سال 2016 در دبی گشایش یافت. پارک آبی آتلانتیس دبی یا آکواونچر در خیابان پالم در کرسنت دبی واقع شده است. یا اینکه سوار تیوپ های 2 یا چند نفره می شدیم و در سرسره های پرپیچ و خم گذر می کردیم. بین ساعات 19 تا 2 بامداد هر پنجشنبه به شبهای بانوان اختصاص داده شده و آنها میتوانند یک شب بهیاد ماندنی را در یکی از بهترین پارک های آبی دبی ثبت کنند. این پارک روباز بوده و تجهیزات پیشرفتهای در آن به کار رفته است که باعث میشود دمای محیطش در همه فصلها متعادل باشد. میتوانید علاوهبر لذت بردن از تفریحات آبی، از حیوانات نگهداریشده در این مجموعه هم بازدید کنید. اگر به دنبال تعطیلاتی پرماجرا در دبی هستید، شما میتوانید از سرویس تهران دبی استفاده کنید تا بلیطهای ورودی به پارکها و اقامتگاههای دلخواهتان را با قیمت مناسب و بدون دردسر خریداری کنید. این بازی برای کودکان و خانواده ها بسیار مناسب است و می توانید کنار فرزند خودتان این بازی را تجربه کنید. این مسجد را در سال 1976 میلادی در محله جمیرای دبی ساختند. ساختمان امپایر استیت (Empire State Building) آسمان خراش 102 طبقه در محله منهتن نیویورک آمریکا است. حضور در دبی در زمستان بسیار جادویی است. یکی از بخشهای رویایی لگولند ورود به قلعه سرزمین جادویی است. برای گردشگرانی که میخواهند نمایشهای بدلکاری محبوب دهکده جهانی را بهتر تماشا کنند، گزینه جدیدی به نام «جایگاه ستاره» (Star Seating) اضافه شده است.نمایشهای خیابانی: اجراکنندههای خیابانی مانند تکچرخ سوارها، شعبدهبازها، آکروباتبازها و غیره از طریق اجراهای جادویی خود، گردشگران را به وجد میآورند. البته اکنون پارک آبی آیس لند در دست بازسازی بوده و بخشهای زیادی از آن غیرقابل استفاده است، البته گردشگران میتوانند به قسمتهایی از آن برای از آن رفته و خاطرات خوبی را در آلبوم ذهن خود ثبت کنند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با اجاره ماشین دبی وب سایت خود باشید.