سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دزدگیر چگونه کار می کند؟

نظر


همانطور که می دانید اگر یک دزدگیر امنیتی مناسب برای محل زندگی یا محل کار خود انتخاب کنیم، احتمال سرقت بسیار کم و نزدیک به صفر است. هنگامی که یک مزاحم به خانه یا محل کار شما نزدیک می شود، این آلارم ها به شما هشدار می دهند تا به راحتی متوجه شوید که اتفاقی در حال رخ دادن است و امنیت خانه شما در خطر است. در این مقاله شرکت مرکزی آژیر به سوالات متداول و احتمالی شما پاسخ خواهیم داد و همچنین به شما خواهم گفت که دزدگیر مکان چگونه کار می کند، چه امکاناتی دارد، سیستم و مکانیسم آن چیست.

اهمیت هشدار

به نظر شما چرا دزدگیر اماکن برای خانه و تجارت به یک اندازه مهم هستند؟ خیلی راحت میشه جواب داد. همه ما می دانیم که اقدام سریع در هنگام سرقت بسیار مهم است. دزدگیرهای ضد سرقت امکان تشخیص سریع حضور سارقان را از طریق هشدار و توانایی واکنش نشان می دهند. بنابراین، دانستن اصول اولیه سیستم ضد سرقت و درک اینکه آنها چیست و برای چه هستند بسیار مهم است. مهمتر از همه، شما باید بدانید که دزدگیر چگونه کار می کند.

دزدگیر دزدگیر چگونه کار می کند

سیستم اعلام سرقت مجموعه ای از قطعات الکترونیکی است که به یک ملک متصل می شوند. این قطعات حرکت یا باز شدن درها و پنجره ها را از طریق حسگرهای داخلی تشخیص می دهند و بسته به اهمیت آنها، زنگ هشداری برای اطلاع افراد نزدیک خانه به صدا در می آید. این سیستم یک ابزار جهانی است که در اکثر مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از ابزارهای حفظ امنیت خانه به حساب می آید.

از جعبه های دزدگیر استفاده کنید

به نظر شما آلارم برای چه مواردی استفاده می شود؟ دزدگیر صنعتی


سیستم های تشخیص سرقت یا تشخیص سرقت را می توان به طور کلی دسته بندی کرد که هر کدام کاربردهای متفاوتی دارند. به عنوان مثال دفاتر، دزدگیر دزدگیر را می توان در مناطق صنعتی مانند انبارها و کارخانه ها استفاده کرد. محل سکونت و گاراژ؛ مغازه ها، مکان های تجاری مانند رستوران ها و هتل ها از دیگر مکان هایی هستند که امنیت نقش مهمی برای سارقان دارد. در واقع میله های سارق را می توان در هر جایی که برای افزایش امنیت نیاز دارید استفاده کرد.

اعلان های موقعیت مکانی چگونه کار می کنند؟

برای شما بسیار مهم است که بدانید طیف گسترده ای از سیستم های دزدگیر امنیتی در بازار وجود دارد که همگی برای کاربردهای مختلف و انواع مختلف مشتریان تولید می شوند. همچنین مهم است که بدانید هر کدام چه کاری می توانند انجام دهند تا بتوانید بهترین هشدار امنیتی را برای نیازهای خود انتخاب کنید.

مراحل نحوه عملکرد زنگ هشدار بسیار ساده است. اولین مرحله تشخیص حرکت است. سنسورهای حرکتی متصل به سیستم های اعلام سرقت معمولاً در مکان هایی مانند نزدیک درها و پنجره ها نصب می شوند. نصب سنسورهای حرکتی باید به صورت حرفه ای انجام شود تا دزدگیر بتواند حضور دزد را تشخیص دهد. در این صورت اگر فرد ناشناس وارد خانه شما شود، حرکت به راحتی احساس می شود، سنسور فعال می شود و مکانیسم گوشی برای هشدار ورود فرد ناشناس به محدوده تعریف شده فعال می شود. برای درک بهتر اینکه چه کسانی وارد خانه یا محل کار شما شده اند، می توانید علاوه بر دزدگیر از دوربین های مدار بسته نیز استفاده کنید. در این صورت هر بار که دزد به شما هشدار می دهد، می توانید به راحتی از طریق دوربین خانه یا محل کار خود را بررسی کنید و بررسی کنید که آیا فرد ناشناس وارد خانه شما شده است یا خیر.