سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مکمل وی چه مزیتی برای بدن دارد؟

نظر

دلیل این مهم امری نیست مگر اصل بودن و اورجینال بودن مکمل بدنسازی که مهم ترین اصل در حین خرید به شمار می آید. با این حال مصرف این مکمل برای افراد مبتلا به ALS یا اسکلروز جانبی آمیوتروفیک که در آن دستگاه عصبی مرکزی کم کم تخریب میشود، اصلا توصیه نمیشود. نیاز روزانه افراد ورزشکار که تمرینات ورزشی سنگین انجام میدهند، ممکن است بیش از مقادیر ذکر شده باشد. جدیدترین تحقیقات مقادیر بالاتری را برای مصرف روزانه توصیه میکنند. مطالعات نشان میدهند که اگر فردی روزانه 15 الی 35 گرم بی سی ای ای مصرف کند، معمولا خطری برای سلامتی وی پیش نخواهد آمد. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که اصلا چربیهای لجوج چه هستند؟ مکملهای مختلف که شرکتهای گوناگون میسازند ممکن است دستور مصرفی متفاوت داشته باشند. اینکه چه نوع مکملهایی با بدن شما سازگاری دارند، کاملا به مکانیسمهای فیزیکی و شرایط بدنی شما بستگی دارد و از طرفی بسته به اینکه چه نوع فعالیتهای ورزشی را در دستور کار خود قرار میدهید، میتواند متفاوت باشد. قیمت پودر مکمل Bcaa بستگی به حجم و برند سازنده آن دارد. به طور کلی 28 نوع امگا 6 وجود دارد که اسید لینولئیک یکی از آنهاست. البته موضوع حائز اهمیتی که وجود دارد این است که مصرف زیاد پروتئین در طول روز برای بدن مضر خواهد بود.

 

پروتئین بار کارن 45 گرمی

 

Viva Power یک شرکت ایرانی هست که با کمک مهندسین صنعت پزشکی تواناسته کالا های کمک غذایی برای تامین کاستی ها پروتین و سایر املاح مورد نیاز بدن را با رده بندی مرغوب وارد بازار کنید. بسیاری از افراد که در پی عضلهسازی و افزایش توان ماهیچه های خود هستند، یک بار صبح پس از بیدار شدن و یک بار شب قبل از خوابیدن از این مکمل استفاده میکنند. این درحالی است که این روزها بسیاری از افراد عادی نیز از آنها استفاده میکنند. همچنین افراد مبتلا به بیماری ادرار شربت افرا مصرف این ماده را باید محدود کنند زیرا بدن آنها نمیتواند آن را به خوبی تجزیه کند. این مکمل بهراحتی با بدن بسیاری از افراد سازگار میشود و نتایج عالی را در بر خواهد داشت. گلوتامین نتایج مثبتی را در بهبود سیستم ایمنی بدن نشان داده است. نتایج یک مطالعه نشان داد که افرادی که روزانه به طور متوسط 15 گرم BCAA از رژیم غذایی خود دریافت میکنند، 30? کمتر از افرادی که به طور متوسط از این ترکیب 12 گرم در روز مصرف میکنند، با خطر اضافه وزن و چاقی مواجه هستند.

https://mokamelplus.ir/product-category/proteins/whey/

سازمان بهداشت جهانی در سال 1985 اعلام کرد که هر فرد بزرگسال روزانه به طور متوسط باید به ازای هر کیلوگرم از وزن بدن خود 35 میلیگرم بیسیایای استفاده نماید. ورزشکاران در هفته اول مصرف کراتین حدود 1 تا 2 کیلوگرم افزایش جذب آب دارند که موجب افزایش وزن می شود. با این حال اینکه زمان تا چه میتواند در اثرگذاری آمینو اسیدهای شاخهای موثر باشد، نیاز به تحقیقات جامعتری دارد. اما عوارض بسیاری را هم در پی دارد. مکملهای بسیاری در بازار یافت میشوند؛ اما کراتین بهجرات یکی از بهترین و پرکاربردترین آنها محسوب میشود. مصرف این محصول معمولا عوارض جانبی زیادی ندارد، اما تعداد کمی از افراد ممکن است با مشکلات گوارشی مواجه شوند. همین عزت نفس پایین و عدم اطمینان به داشتههای ذهنی و تواناییهای روحی، باعث میشود افراد به سمت استفاده افراطی و بی رویه از مکملهای غیرمجاز بروند. بنابراین، بدیهی است که بدن ما انسان ها نیاز به مصرف پروتئین به صورت روتین و روزانه دارد.

 

انواع اقسام مکملها مثل وی، کازئین، کراتین و لوسین وجود دارد که هر کدام به هدف خاص و به شکلی متفاوت مصرف میشوند. ما قرار است در این مقاله به شکل کامل هر دسته از این مکملها را مورد بررسی قرار دهیم. دقت کنید که این قیمتها مربوط به زمانی است که این مقاله در حال نگارش است و در آینده احتمالا تغییر خواهد کرد. دریافت مشاوره تخصصی رایگان از داروخانه آنلاین دکتر حکمتی به شما کمک میکند. این سایت مشاوره های رایگان و تخصصی را برای مشتریانش در نظر گرفته است. چای سبز فواید زیادی برای سلامتی دارد ، مانند مهار بیماری های قلبی عروقی و سرطان. یکی از مشکلاتی که افرادی که کم کاری تیرویید دارند اضافه وزن و افزایش چربی های اضافه در ناحیه شکم و پهلو میباشد که قرص جی سی با عملکر بالایی که دارد این مشکل را برای افرادی که به تیرویید دچار هستند را به طور کامل حل کرده است . در این مقاله در پاسخ به این پرسش که مکمل BCAA چیست ، به طور کامل این مکمل ورزشی را به شما معرفی کردیم. اگر پرسشی در مورد این مکمل دارید، در پایان این مقاله بنویسید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما باشیم.