سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی بهترین دیزل ژنراتورها

نظر


یک دیزل ژنراتور که گاهی موتور الکتریکی نامیده می شود، انرژی مکانیکی (حرکت) را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند. در واقع دیزل ژنراتور ترکیبی از یک موتور دیزل (برای تامین برق ژنراتور) و یک ژنراتور برای تولید برق است. دیزل ژنراتورها معمولاً در مواقع اضطراری و در هنگام قطع برق استفاده می شوند. در ادامه به ارائه ست های دیزل ژنراتور و کارکرد ست های دیزل ژنراتور دو برند ولوو و باتوین می پردازیم.


دیزل ژنراتورها چگونه کار می کنند؟

اصل کار دیزل ژنراتور بر اساس قانون بقای انرژی است. به این معنی است که "انرژی نمی تواند ایجاد شود یا از بین برود، بلکه از شکلی به شکل دیگر تغییر می کند." سوخت دیزل حاوی انرژی شیمیایی است و در حین احتراق این انرژی شیمیایی به گرما و انرژی تبدیل می شود.

این نیرو را توان مکانیکی می نامند و دیزل ژنراتور را به حرکت در می آورد. چرخش ژنراتور نیز برق تولید می کند. احتراق فرآیند سوزاندن سوخت در هوای بسیار متراکم است که دمای آن به 750 درجه سانتیگراد می رسد. کار دیزل ژنراتور در مدت زمان کوتاهی در چهار مرحله مکش، فشرده سازی، احتراق و اگزوز انجام می شود.



مرحله اول دیزل ژنراتور

هنگامی که دریچه ورودی باز می شود، پیستون خارج از مرکز حرکت می کند و هوا وارد سیلندر می شود. هنگامی که هوا به اندازه کافی تحت فشار باشد، دریچه در پایان این مرحله بسته می شود.

تکانه پس سوز

در این مرحله، سوخت وارد هوای گرم شده و شروع به سوختن می کند و فشار را حفظ می کند و زمانی که پیستون به بالای مرکز می رسد، عرضه سوخت متوقف می شود. در پایان مرحله مکش، تزریق سوخت تا نقطه توقف ادامه می یابد.

هر دو درهای ورودی و خروجی به طور همزمان بسته می شوند. سپس گازهای داغ و فشرده از طریق موتور دیزل به گردش در می آیند و پیستون پایین می آید.



آخرین مرحله دیزل ژنراتور

در این مرحله پیستون دوباره به سمت بالا حرکت می کند و دریچه را باز می کند و دریچه روغن را می بندد. گازهای موتور از کانال انبساط و گازهای باقیمانده از کانال اگزوز و حرکت پیستون آزاد می شوند. در پایان این مرحله، مخازن خنک کننده بسته شده و چرخه کامل می شود.

 

دیزل ژنراتور بادوین

Baudouin یک برند فرانسوی از سال 1918 است. دیزل ژنراتورهای Badwin انتخاب خوبی از ژنراتورها برای کاربردهای آماده به کار هستند. موتور دیزل Badwin با ارائه قابلیت اطمینان بالا، گزینه ای مقرون به صرفه برای کاربردهای مختلف ارائه می کند.

مجموعه دیزل ژنراتور Badwin برای ساختمان های تجاری قابل استفاده در مراکز خرید و کارخانه های تولیدی. علاوه بر ژنراتورهای آماده به کار، Badwin Diesel Generator راه حل های تجاری کنترل توان را ارائه می دهد. یک قرن تجربه با دیزل ژنراتورها، Badwin را قادر می سازد تا موتورهایی را برای کاربردهای دریایی و تجاری با بالاترین کیفیت توسعه دهد. برنامه ریزی و تولید را ممکن کرد. گروه Badwin Diesel Generator در 48 کشور جهان حضور دارد و یکی از تولید کنندگان پیشرو موتورهای دریایی در اروپا می باشد. دیزل ژنراتور Badwin انتخاب مناسبی برای هر شرکتی است.


Baldwin-Dieselaggregat

Baudouin Motors طیف گسترده ای از دیزل ژنراتورهای Baudouin را در حالت آماده به کار تولید می کند. توان آنها بین 60 تا 883 کیلو وات است. محصولات دیزل ژنراتور Badwin با قابلیت اطمینان بالا، نیازهای نگهداری کم و هزینه های عملیاتی کم مشخص می شوند. علاوه بر سیستم های درایو، مجموعه دیزل ژنراتورهای آماده Badwin برای همه کاربردها تولید می شود. دیزل ژنراتورهای Badwin از آخرین مقررات حفاظت از محیط زیست پیروی می کنند.



ارزش ژنراتور پشتیبان Badwin Diesel

عمر مورد انتظار دیزل ژنراتور Badwin می تواند بسیار طولانی باشد، به راحتی تا 20 سال یا بیشتر. مصرف کنندگان دیزل ژنراتور Badwin نمی دانند چرا نیروگاه های پشتیبان اینقدر حساس هستند. در واقع مصرف کنندگان بیشتر به سایش، در دسترس بودن قطعات و کیفیت اجزای الکتریکی علاقه مند هستند تا برند موتور.

حتی بدون در نظر گرفتن فاکتورهای فوق، دیزل ژنراتورهای بادوین قیمتی رقابتی با رقبا دارند. به این دلایل، دیزل ژنراتور Badwin بهترین ارزش برای پول موجود امروزی است.



دیزل ژنراتور ولوو

همیشه باید به منبع برق خود تکیه کنید، جایی برای خطا یا شکست وجود ندارد. دیزل ژنراتورهای ولوو قدرت صنعتی ساخته شده با راندمان قابل اعتماد و قابلیت پذیرش بار بی نظیر را ارائه می دهند. انعطاف پذیر، آسان برای نصب و مصرف سوخت - با پشتیبانی گسترده پس از فروش - ارائه عملکرد، سهولت استفاده و آرامش خاطر.

مجموعه ولوو پنتا در یک مرکز تولید آزمایشی با تاییدیه قطعات کلیدی تولید می شود. تمام لودرهای شیر دیزل ژنراتور در فواصل بارگذاری مختلف آزمایش می شوند و قبل از حمل و نقل تحت بازرسی کامل قبل از حمل و نقل قرار می گیرند. دیزل ژنراتورهای ولوو به محض دریافت آنها آماده راه اندازی هستند. دوام و قابلیت اطمینان کلیدی هستند، به همین دلیل است که ژنراتورهای دیزلی ولوو ما برای کارایی طراحی و ساخته شده اند.



نوع دیزل ژنراتور ولوو - AV250

عملکرد موتور

توان اولیه (KV) - 250KVA (200KV)

توان آماده به کار (KW) - 275KVA (220KW)

مرحله 3

ویژگی های موتور دیزل ژنراتور ولوو

ارائه شده توسط - Volvo TAD734GE

تعداد سیلندرها 6 عدد است

خنک کننده موتور - موتورهای خنک کننده مایع

نوع سوخت - دیزل

نوع کنترل - الکترونیکی

مشخصات فنی دیزل ژنراتور ولوو

پایه چوبی ساخته شده از فولاد مرغوب

سیم کشی رنگی (برای نگهداری آسان)

صدا خفه کن و کاهش نویز با کیفیت بالا

کانکتور ضد لرزش موتور و گیربکس ولوو دیزل

سنج مکانیکی سوخت برای بررسی آسان

نقطه سوخت آسان

فضای لیفتراک قوی برای پشتیبانی



ژنراتور ولوو

دیزل ژنراتورهای ولوو در سوئد تولید می شوند و دارای گارانتی استاندارد 2 ساله سازنده هستند که به مشتریان برای بیش از 2 سال آرامش خاطر می دهد. موتورهای ولوو یک شبکه خدمات پس از فروش جهانی برای دستیابی به حداقل زمان خاموشی موتورهای ولوو دارد. موتورهای ولوو برای عملکرد قوی و طولانی مدت ساخته شده اند.

 

ادامه مطلب:https://www.fardanews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-2/1214086-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D9%84-%DA%98%D9%86%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1