سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایا و معایب اردوی تحصیلی نوروزی چیست؟

نظر


اردوی نوروزی خوب است یا بد؟

اردوی تحصیلی نوروز خوب است یا بد؟ اردوی آموزشی نوروزی دو هدف اصلی دارد که در زیر به آنها اشاره می شود:

هدف اول:

در اردوی علمی نوروزی، داوطلبان می توانند اوقات فراغت خود را در خارج از مدرسه و کلاس های امتحانی با دید باز برنامه ریزی کنند. منطقه مطالعه کنکور اغلب توسط مشاوران تعیین می شود. در این مرحله، بیشتر نوجوانان 12 ساله اطلاعات و مطالبی را که آموخته اند خلاصه می کنند. البته اردوی مطالعاتی نیز فرصت مناسبی برای رفع مشکلات دوره های برگزار شده توسط اساتید مجرب است.

هدف دوم:

در کمپ نوروزی داوطلبان عادت های مطالعه خود را حفظ می کنند و از محیط آموزشی دور نمی شوند. در واقع آنها به مدت دو هفته در فضا نگهداری می شوند و مخالفان آنها با یک برنامه منظم از صبح تا شب مطالب را مطالعه و بررسی می کنند. بنابراین، برنامه خود را تنظیم می کنند و به موقع مطالعه می کنند یا استراحت می کنند. و این به آنها شانس بیشتری برای قبولی در امتحان و گرفتن نتایج بهتر با مطالعه و مطالعه بیشتر می دهد.


فواید اردوی نوروزی

در این قسمت به مزیت های اردوی نوروزی می پردازیم، زیرا می تواند مزایای زیادی داشته باشد، چرا که اساتید و سرپرستان همواره برای نظارت بر فعالیت ها و پیشرفت یادگیری داوطلبان حضور دارند، بنابراین امکان از دست دادن تمرکز و اتلاف وقت بسیار کم خواهد بود. . در نتیجه داوطلبان می توانند با انگیزه بیشتر عمیق تر یاد بگیرند و مشکلات یادگیری خود را حل کنند. بسیاری از مشاوران معتقدند که این اردو باعث کاهش سردرگمی و اضطراب دانش آموزان و آشنایی بیشتر آنها با مفاهیم درسی می شود.

در کمپ تحصیلی همه افراد کمپ در حال تلاش و مطالعه هستند. بنابراین، فضایی ایجاد کنید که انگیزه یادگیری را افزایش دهد. در این شرایط زمانی که داوطلبان در ایام عید سعید فطر از خانواده و محیط خانه دور هستند، می توانند با سهولت بیشتری به برنامه های خود برسند و از وقفه های غیر ضروری خودداری کنند. در واقع می توان ادعا کرد که اردوهای فوق از تخریب برنامه درسی جلوگیری کرده و با جداسازی داوطلبان از سایت های بازدید عید، تمرکز خود را بر برنامه درسی افزایش دادند.



معایب اردوی نوروزی

اما معایب اردوی نوروزی چیست؟ به این نکته توجه کنید: تبلیغات نادرست برخی از این موسسات به قدری واضح و آشکار است که ناگفته نماند، اما متاسفانه عقب ماندگی نامزد انتخاباتی و همچنین نخواندن مطالب زیاد وی باعث شکست وی شده است. سوء استفاده کرد و مدعی شد که در Duration مرخصی 15 روزه را می توان با خلاصه فنی توسط فلان پزشک و یک رتبه خاص نوشت! همه دروس خلاصه شده!

اردوی نوروزی یک معلم چگونه می تواند در این 15 روز تمام دروس 4 سال فیزیک را تدریس کند؟ ! اگر چیزها را تکه تکه نکنند یا نکته را نشان دهند.

کمپ نوروزی قطعا این روش مطالعه و تست زنی نه تنها برای کنکور مفید نیست، بلکه باعث سردرگمی بیشتر داوطلب می شود. از طرفی 12 ساعت حضور در کلاسها چه انرژی برای داوطلب کار بر روی موضوعات آموخته شده باقی می گذارد؟! مراقب باشید گرفتار این کلاس ها نشوید. به نظر من با سال ها حضور در عرصه کنکور، برگزاری این دوره ها صرفا برای سودجویی است که متأسفانه به پای داوطلبان ساده لوح و بی توقع نتیجه می رسد. داوطلبان عزیز، خودتان را اغماض کنید و گول تبلیغات را نخورید و حتما با افراد دارای دانش و تجربه مشورت کنید تا وقت و هزینه خود را هدر ندهید.

 

اردوهای آموزشی نوروزی مفید و استاندارد کدامند؟

اردوی آموزشی نوروزی، این اردوها اغلب در مدارس برگزار می شود که طی آن داوطلبان از صبح تا شب در برنامه ای خاص و منظم به مطالعه می پردازند و در این بین جلساتی برای رفع مشکلات برگزار می شود، قوانین سختگیرانه اردو رعایت می شود. کنترل و نظارت می شود. شما در میان رقبا و سایر داوطلبان در منطقه خود خواهید بود که شما را تشویق می کند تا فعال تر مطالعه کنید.

همچنین می گویم این اردوها برای داوطلبانی که امکانات آموزش باکیفیت در منزل و در طول تعطیلات ندارند یا کسانی که از جاهای بعدی دعوت شده اند مفید است.



اردوی نوروزی به 6 دلیل بسیار مهم است:

1- لحظات پایانی هر مسابقه تعیین کننده ترین لحظات مسابقه و دوران مطالعه نوروزی آغاز آخرین لحظات است. (حدود 100 روز تا آزمون دولتی)

2- عادات صحیح مطالعه در خلال جمع بندی در ایام نوروز ایجاد می شود.

3- با توجه به شرایط عید نوروز تعدادی از داوطلبان در این دوره تحصیل نمی کنند. (وقتی دیگران کمتر مطالعه می کنند، ما می توانیم با مطالعه سخت از آنها پیشی بگیریم)

4- مدت آموزش در ناوریز معادل یک ماه ساعت مطالعه می باشد. (168 ساعت = 12 ساعت و 14 روز)

5- تجربه سالهای گذشته نشان داده است که داوطلبان زیادی توانستند دوره یادگیری نوروزی را جدی بگیرند و به نتایج مطلوب دست یابند.

6- از نظر کارشناسی دوره تحصیلی نوروزی آخرین فرصت برای کسب مقام خوب است.

مراجعه به ادامه مطلب:https://pourdastmalchi.net/services/conclusion/