سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجموعه ای از مطالبی را که پدر گواردیولا با مهران مدری بازی می کن

نظر


پدر گواردیولا عنوانی جدید از شبکه نمایش خانه 1401 به کارگردانی و نویسندگی سعید نعمت الله با بازی مهران مدل، حمید فرخ نژاد و مهران غفوریان است. این سریال به زودی در فیلم نت منتشر خواهد شد.

سریال پدر گواردیولا اولین اقدام سعید نعمت الله در ژانر اجتماعی در شبکه نمایش خانگی است و به زودی به عنوان یکی از آثار جدید روی پلتفرم عرضه خواهد شد. سعید نعمت الله سیمنا یکی از کارگردانان جوان و خوش ذوق ایران است. از آثار او می توان به عقیق، برادر کن، پشت بام تهران، مدینه و پای مادر اشاره کرد.

سعید نمکی، نویسنده فیلمنامه گواردیولا، گفت: جواد نوروزبیگی در زمان پدر گواردیولا به عنوان تهیه کننده یکی از دنبال کنندگان تلویزیون شد.

دستمزد پدر گواردیولا در ردیف بازیگران قرار می گیرد

دستمزد نجومی بازیگران سریال پدر گواردیولا یکی از حاشیه هایی است که زودتر از سریال خبرساز شد. بهمن بابازاده یکی از خبرنگاران موسیقی در توییتر خود نوشت که عنوان این سریال باید نجومی بگیران باشد.

طرف تولید دستمزد بازیگران سریال پدر گواردیولا را تایید یا تکذیب نکرده است. طبق پیش بینی ها در مجموع 50 میلیارد تومان برای این سریال هزینه شد. گفته می شود مهران مدیری حدود 5.5 میلیارد تومان حقوق دریافت کرده است.

معرفی سریال پدر گواردیولا با بازی مهران مدیری

از دیگر بازیگران او آرش عادل پرور خواننده است که حدود 2 میلیارد دلار درآمد دارد.

پول قرارداد حمید فرخ نژاد او را در رتبه دوم این فهرست پس از مهران مدیری قرار می دهد. بر اساس گزارش ها، فرخ نژاد حدود 4 میلیارد تومان حقوق دریافت کرده است. لازم به ذکر است حضور فاطمه معتمدریا در سریال پدر گواردیولا یکی از شایعات مطرح است که البته وی در صفحه خود حضور خود در سریال پدر گواردیولا را تکذیب کرد.

مطالعه از منبع: https://tmk.ir/series/102026