سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه اسپرسوساز چه ویژگی هایی دارد؟

نظر


دستگاه اسپرسوساز را بررسی کنید

مقاله ای از مدرسه قهوه گراویتی : دستگاه اسپرسوساز یکی از دستگاه هایی است که برای تهیه قهوه گرم و خوشمزه استفاده می شود. با افزایش محبوبیت نوشیدنی های قهوه، نیاز به بهترین نوع این دستگاه ها بیش از پیش احساس می شود.

محبوب ترین نوع قهوه قهوه اسپرسو است که دارای غلظت بالایی از قهوه است.

با توجه به تاثیر دستگاه قهوه ساز فوق بر روی قهوه

همانطور که گفته شد از این نوع قهوه ساز برای تهیه مقدار زیادی قهوه استفاده می شود. بنابراین نمی توان تاثیر مستقیم آنها بر طعم قهوه را نادیده گرفت.

این دستگاه ها با فشار دادن انواع قهوه عصاره را استخراج می کنند و به همین دلیل وجود نقص در دستگاه قهوه ساز باعث عدم غلظت کافی این نوشیدنی خوشمزه می شود.

با توجه به نکات ذکر شده استفاده از تجهیزات باکیفیت برای تهیه بهترین نوشیدنی قهوه بسیار حائز اهمیت است. همچنین نماینده لوازم خانگی بوش در ایران برای تکمیل اطلاعات فوق، ویژگی های مهم این دستگاه مورد بررسی قرار گرفت.

ویژگی های یک اسپرسوساز با کیفیت

برای تهیه این نوع قهوه ساز پرطرفدار بهتر است به چند نکته اساسی و کارکردهای کاربردی توجه کافی داشته باشید.

قدرت و فشار بخار دستگاه را بررسی کنید

قدرت و فشار بخار این نوع دستگاه ها از مهمترین مشخصات این دستگاه ها به شمار می رود. درجه بندی فشار بخار یک دستگاه به معنای توانایی آن در تولید فشار بخار آب برای تهیه یک فنجان قهوه است.

وقتی دستگاه های قهوه ساز فشار بخار بیشتری دارند، قهوه اسپرسوی بهتری تولید می کنند. همچنین جهت راهنمایی بیشتر به این نکته اشاره می شود که حداکثر فشار بخار 15 بار معادل توان 1000 تا 1600 وات می باشد.

بدنه قهوه ساز

هنگام تهیه این ابزار باید در نظر داشته باشید که استحکام بدنه و جنس آن در دوام و زیبایی ابزار مورد نظر بسیار مهم است.

بنابراین برای تهیه یک دستگاه قهوه ساز اسپرسو با کیفیت و با طول عمر بالا باید به نوع مواد بدنه توجه کافی داشته باشید.

توجه به گروه

پرتافیلترها که به عنوان فیلترهای سریال نیز شناخته می شوند، لوازم جانبی کاربردی برای دستگاه های اسپرسوساز محسوب می شوند. این ابزارها زمانی استفاده می شوند که قهوه آسیاب شده آماده استخراج است و باید در دستگاه قرار داده شود.

دسته بندی ها نشان دهنده کیفیت یک دستگاه خوب است. از آنجایی که پارامترهایی وجود دارد که نشان دهنده یک دستگاه قهوه ساز باکیفیت است که مستقیماً بر دوام دستگاه تأثیر می گذارد، این پارامترها شامل موارد زیر است.

مواد بدنه و دسته فیلتر

کیفیت قطعات پلاستیکی و فولادی آنها

اهمیت یک پروفایل

وند، داشتن این ویژگی مهم است. زیرا افراد نمی توانند به طور مرتب مشغول نظافت وسایل باشند، اما با تهیه چنین لوازم جانبی قهوه ساز بوش نگران تمیزی و تمیزی وسایل نخواهند بود.

نحوه کار دستگاه اسپرسوساز را بررسی کنید

یکی از نکات اصلی در ساخت قهوه ساز اسپرسو مقرون به صرفه بودن آن است. زیرا بهترین این دستگاه ها علاوه بر قهوه اسپرسو، قابلیت تهیه قهوه فرانسوی را نیز دارند.