سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مبل الکی یا راحتی چی بخریم؟

نظر


مبل یا استراحت کدام را بخریم؟

امروزه جامعه ما به سمت زندگی راحت رفته است، یعنی بیشتر مردم به ویژه جوانان به دنبال آرامش در خانه خود هستند تا اشیای زرق و برق دار، گران قیمت و ناراحت کننده! در این میان یکی از مبلمان ها نقش زیادی در ایجاد این حس دارد و در بین مبلمان های دیگر، مبلمان راحتی بیشترین طرفدار را دارد. اما ممکن است یک سوال پیش بیاید که کدام مبل به دکوراسیون من می آید؟ کاناپه یا کاناپه؟ در این مقاله سعی کرده ایم راهنمای شما باشیم تا با خیال راحت خرید کنید و لذت ببرید.

L توابع مبلمان و راحتی

در حال حاضر هم از نظر تولید و هم از نظر تقاضا، این مبلمان بیشترین تقاضا را دارد. سلیقه جامعه ما به سبک مدرن تبدیل شد و همین امر باعث محبوبیت این مبلمان شد. در زیر به ارائه ویژگی های مبل ال و راحتی آن می پردازیم. این نوع مبلمان به دلیل راحتی و اندازه جمع و جور خود برای خانه هایی با هر اندازه ای به خصوص برای فضاهای کوچک مناسب است و خانه شما را مرتب می کند. علاوه بر این تنوع زیاد آنها باعث شده است که در دل همه سبک ها جای داشته باشند و در اولویت انتخاب قرار بگیرند.حال سعی می کنیم ویژگی های هر یک از این مبلمان ها را بررسی کنیم. پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

وسایل راحتی

این نوع مبلمان از ست های 5، 7 و 9 نفره تشکیل شده است که بسته به متراژ منزل می توانید یک عدد سفارش دهید. اگر فضای کافی برای قرار دادن آن دارید، پیشنهاد می کنیم یک ست 9 نفره یا یک ست 5 نفره با مبل کلاسیک یا استیل را انتخاب کنید. این مبلمان به دلیل چیدمان مدرن و همه کاره آن بسیار محبوب است. خرید مبلمان راحتی فضایی صمیمی برای مجالس دوستانه در اختیار شما قرار می دهد، اما از آنجایی که تم آن اصلا رسمی نیست، باید در انتخاب وسایل مکمل بسیار دقت کنید.

مبلمان L

اگر مبل می خرید، بهتر است ابتدا محل قرار دادن آن را تعیین کنید. منظور از فضا، ابعاد خانه نیست، بلکه قسمت دارای گوشه و زاویه است و مبل شما در آنجا قرار می گیرد. به دلیل طراحی خاص این مبل با فرم خانه شما سازگار می شود وگرنه منظره جالبی ایجاد نمی کند مگر اینکه مدل هایی را تهیه کنید که از یکدیگر جدا شوند. نکته بعدی جمع و جور بودن این مبل است.

اگر خانه بزرگی ندارید حتما استفاده از مبل ال را به شما پیشنهاد می کنیم زیرا فضای زیادی را اشغال نمی کند و همچنین خانه را مرتب جلوه می دهد. کمترین مقدار چوب در مبل و پتو استفاده می شود که باعث راحتی آن ها برای استراحت و حتی خواب روزانه می شود. این را بدانید که در دکوراسیون منزل، قرار گرفتن وسایل بسیار مهم است. به عنوان مثال بهترین مکان برای قرار دادن مبل ال جلوی تلویزیون است و در صورت امکان بهتر است آن را با یکی از مبلمان کلاسیک یا استیل قرار دهید تا اتاق نشیمن شما خالی نباشد.

یکی از دلایلی که برخی مبل های L شکل را مناسب نمی دانند، نشیمنگاه خطی آنهاست که برقراری ارتباط رودررو هنگام نشستن بر روی آن ها را مشکل می کند و مجبورید از صندلی یا مبل میزبان رو به روی آن استفاده کنید. برای ارتباط بهتر با مهمانان برای انتخاب ست مبلمان مناسب و مناسب با پامیکس تماس بگیرید.

رنگ و سبک مبلمان راحت

هر خانه ای سبک و رنگ خاص خود را دارد پس بهتر است قبل از انتخاب این موارد را روشن کنید. همانطور که قبلا گفتیم مبل ها برای سبک مدرن مناسب هستند و تطبیق آن با سایر سبک ها طبق معمول بسیار سخت است و نیاز به متخصص در طراحی داخلی دارد. اگر مطمئن هستید مبل راحتی می خرید به سراغ رنگ انتخاب شده به عنوان رنگ اصلی خانه بروید تا دکوراسیونی ابتدایی و بی نقص داشته باشید. به عنوان مثال، اگر فضای کوچکی دارید، بهتر است از رنگ های روشن مانند سفید، شیری، خاکستری کم رنگ یا رنگ های مشابه استفاده کنید تا خانه خود را بزرگتر و شادتر کنید، اما اگر زندگی بزرگ و زیبایی دارید. کمد، سبک و رنگ خود را انتخاب کنید.تقریبا هر دکوراسیونی که می خواهید را باز کرده و اعمال کنید. اگر از یک رنگ در محیط لذت نمی برید، می توانید با خرید کوسن هایی با رنگ ها و طرح های مختلف برای مبل خود، فضا را از یکنواختی خسته کننده نجات دهید.

قیمت مبلمان و راحتی.

بزرگترین مشکلی که هنگام خرید چیزی ایجاد می شود قیمت است. در شرایط اقتصادی که امروزه همه ما با آن روبرو هستیم، مطمئنا بهترین و مقرون به صرفه ترین را خریداری خواهید کرد. ما در مورد خرید مبل زیاد صحبت می کنیم. پس اگر بخواهیم از این امر پرهیز کنیم، می توان گفت که باید به چوب، پارچه، فوم، اسفنج و مواد کلی بیشتر توجه کنیم تا کیفیت قابل قبولی باشد و در مدت زمان کوتاهی تغییر نکند. لازم به ذکر است که قیمت مبلمان ال و راحتی نسبت به سایر مبل ها کمتر است و همچنین مبل های ال ارزانتر از مبل های ساده هستند، بنابراین اگر می خواهید یک مبل اقتصادی بخرید این نوع مبلمان را در لیست خود قرار دهید.

مقاله کامل:  https://farazandefurniture.com/product-category/moble/مبل-ال/