سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آنچه که همه درباره آکواریوم دبی می گویند و آنچه شما باید انجام د

نظر

 

زیرا غواصانی آنجا وجود دارند که به کودکان آموزش شنا و شیرجه زدن را می آموزند. برای این کار ابتدا باید خودتان را به ایستگاه مترو یونیون یا القبادیه برسانید و از آنجا سوار اتوبوس های ویژه به مقصد دهکده جهانی دبی شوید. پارکینگهای کوتاه مدت برای پنج ساعت یا کمتر مناسب هستند و اگر حضور شما بیش از پنج ساعت طول بکشد، باید از گزینه پارکینگ های طولانی مدت استفاده کنید. اگر مایل هستید که ماجراجویی، سرگرمی و دلربایی بیشتری داشته باشید به ارتقای بلیط خود بیاندیشید. این بلیط همچنین شامل ورود به تالار های معروف گمشده می شود. سرگرمیهای این مجموعه شامل سینما و کنسرت است و در روزهای آخر هفته و تعطیلات هنرمندان معروف مختلفی در این مکان اجرا میکنند. این مجموعه آبی درون هتل آتلانتیس از جمله برترین هتل های شهر دبی قرار گرفته است. مخزن عظیم آکواریوم دبی با گنجایش 10 میلیون لیتر، بیش از 33 هزار جانور دریایی از 200 گونه مخلتلف، از جمله کوسه ها و سفره ماهی ها را در خود جای داده. حدود 200 گونه پرنده هم لا به لای درخت های سرسبز و زیبای پارک درحال زندگی هستند که قطعا هنگام قدم زدن، این پرندگان را مشاهده خواهید کرد. به طبقه همکف مرکز خرید دبی مال که بروید، ورودی آکواریوم را پیدا خواهید کرد. حتی اگر شما برای خرید نکردن به این مرکز خرید مراجعه میکنید، فودکورتها میتواند گزینههای مناسب برای تفریحات شما باشند.سخن پایانیمرکز خرید برجمان دبی، مرکزی بسیار شیک بزرگ و جذاب در کشور امارات متحده عربی است که انواع کالاها با برندهای مطرح جهانی را میتوان در آن پیدا کرد.

یه سر بریم بازار هر چند که با توجه به موقعیت جغرافیایی امارات، این کشور از تنوع گونههای زیستی فراوانی برخوردار نیست اما در آکواریوم دبی مال، صدها گونه آبزی از جمله انواع ماهی، کوسه و موجودات دریایی را میتوان در یکجا تماشا کرد. فکر میکنید چند روز لازم دارید تا تمام تفریحات دبی را ببینید و از آنها لذت ببرید؟ همچنین در این فصل میتوانید در جشنواره های مختلف دبی شرکت کنید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید. در انتها به شما توصیه میکنیم بین ماه های مهر تا اسفند به دبی سفر کنید. LEGO Friends Club House: در این بخش برای کودکان، فضایی فراهم شده تا با همکاری دوستان و همراهان شان عروسک ها و اسباب بازی های خلاقانه بسازند. در زمین بازی این امکان برای کودکان نو پا فراهم شده تا با قطعات لگو عروسک های خلاقانه بسازند و بازی کنند. در آخر کودکان می توانند عروسک هایی که ساخته اند را به عنوان یک یادگاری رایگان از لگولند دبی با خود به خانه ببرند و با شخصیت های لگو عکس بگیرند. پس معطل نکنید و این بلیط را امروز رزرو کنید تا یک هیجان نامحدود را همراه با اعضای خانواده در تعطیلات تجربه کنید. چرخ و فلک چشم دبی تا به امروز بزرگترین و بلندترین چرخ و فلکی است که در جهان شاخته شده است که عرب آنها را عین دبی به معنی چشم دبی می شناسند.

جالب است بدانید که این بخش از مجموعه، بزرگترین فروشگاه لگو در خاورمیانه را در خود دارد. Duplo Play Town: این بخش یک شهربازی با وسایل بازی بسیار هیجان انگیز است که قسمت هایی مثل مزرعه حیوانات، خانه های بازی رنگارنگ و زمین بازی کودکان دارد. این پارک آبی متعلق به شهربازی زنجیره ای لگولند است. مجموعه واندرلند در واقع شامل شهربازی و پارک آبی میشود که هرکدام در بخشی جدا با ورودی جدا در کنار هم قرار دارند و شما میتوانید انتخاب کنید که وارد کدام بخش شوید. با خرید پکیج بازدید از پناهگاه پنگوئنها میتوانید از تونل آکواریوم، باغ وحش زیرآبی و پناهگاه پنگوئنها دیدن و از تور راهنمای پشت صحنهها و پلتفورم تعاملی استفاده کنید. از قبیل دیدن موجودات دریایی در تالاب سفارت گرفته تا تور افسانه ای انحصاری یا تور پشت صحنه برای دیدن فعالیت های روزانه ی کار آکواریوم، که به عنوان بخشی از بازدید خود، آنها را تحسین می کنید. این آکواریوم، بزرگترین آکواریوم کشور امارات به حساب میآید. هتل آتلانتیس بزرگترین آکواریوم و بزرگترین پارک آبی خاورمیانه را در خود جای داده است. در ادامه این مطلب با مجله گردشگری و سفر علی بابا همراه باشید تا هر آنچه باید، درباره آکواریوم و باغ وحش زیر آبی دبی بدانید. گردشگرانی که به دبی سفر می کنند قطعا از این مرکز خرید دیدن خواهند نمود.

سری به مرکز بازی کودکان فرودگاه بزنید و انرژی بچه ها را پیش از پرواز خالی کنید. اگر میخواهید به آکواریوم لاست چمبرز بروید به شما توصیه میکنیم که حتما سری به جاذبه های اطراف آن هم بزنید. بنابراین اگر اهل خرید هستید، قطعاً تا زمان نوبت پروازتان، گزینههای زیادی برای گشت و گذار دارید. این امر سبب شده تا گردشگران با خیال راحت به تفریحات موجود در این آکواریوم مانند غواصی کردن کنار ماهی ها، تماشای آکواریوم ها، ورزش یوگا، قدم زدندر تونل ها و سالن تئاتر برای کودکان بپردازند. امکانات و وسایل پارک ها به گونه ای طراحی شده اند که تمام افراد خانواده می توانند در امنیت کامل به سرگرمی بپردازند. شرایط شنا کردن در کنار ماهی ها چنان خوب است که همه اعضای خانواده می توانند با استفاده از تجهیزات مخصوص، به این تفریح هیجان انگیز بپردازند حتی کودکان. زیرا این آکواریوم در حدی امن است که کودکان هم در حضور والدین خود میتوانند غواصی کنند. پارک واندرلند بخش هایی برای بازی کودکان با یکدیگر هم دارد. بخش جذاب آتلانتیس، استراحتگاه پالم، آکواریومی وجود دارد که فراتر از چیزی است که چشم های شما می بیند. استراحتگاه برای ویلچر قابل دسترسی است. سفر به دبی یکی از جذابترین تجربیات هر گردشگری است. در قسمت قلمرو پارک لگولند دبی، یکی از محبوبترین تفریحات، سفر با شاه اژدها است.

خوب است بدانید که بخش های زیر دارای محدودیت سنی و قدی هستند که ممکن است در طول زمان تغییر کنند، شما می توانید به وب سایت رسمی لگولند دبی سر بزنید و از این محدودیت ها و مقررات مطلع شوید. یکی دیگر از بخش های این مجموعه باغ وحش زیرآبی است. باغ مک گرگور می تواند باغبانی را به فرزندان شما بیاموزد و برای مدتی آنها را با گیاهان و طبیعت آشنا کند. این تفریح، یک چرخ و فلک با سرعت بالاست که در حالت قرون وسطایی طراحی شده است. این پارک یک مکان عالی برای مهمانیهای کودکان است و در آن جدیدترین، جالبترین و مهیجترین تفریحات کودکانه طراحی شده است. ارتفاع چرخ و فلک دبی چند متر است؟ اگر نیاز به خوابی عمیق و یا خواب چند ساعته برای ریلکس شدن دارید نگران نباشید. یا اگر میخواهید تجربه درستی از غذا دادن داشته باشید سر خود را درون مرداب کرده و رانندگان حرفهای را که 11 میلیون لیتر از آب های طبیعی را برای غذا دادن به صد ها حیوان بومی دریایی در خلیج فارس را طی میکنند، ببینید. گفته می شود که 65 هزار حیوان دریایی از گونه های مختلف در این آکواریوم زندگی می کنند. از غربیها نیز حدود 6% در این کشور زندگی میکنند. آکواریوم لاست چمبرز دبی تنها یک آکواریوم برای تماشای ماهی ها و انواع آبزیان نیست بلکه تفریحات دیگری نیز دارد. تنها 2 مهمان در هر واحد مجاز است. این هتل دارای 250 اتاق است که میتواند حداکثر یک خانواده پنج نفره را در خود جای دهد تا از تعطیلات با مضمون لگو لذت ببرند. و اگر این کافی نبود، یک پارک آبی کامل از آجرهای لگو در انتظار شماست.

اگر ورزش و تفریح کمی آرامش بخش تر می خواهید برای یک کلاس یوگا طلوع آفتاب SUP را رزرو کنید و ذهن خود را در مقابل برج العرب شناور کنید . کلاس های آمادگی جسمانی گروهی برای افراد عضو وغیر عضو وجود دارد. در کل، پارک موضوعی لگولند دبی برای همه افراد از هر سن و جنسیتی فعالیتهای مناسبی را فراهم کرده است. لگولند بخش های مختلفی دارد که در ادامه به صورت مختصر با هر یک آشنا خواهیم شد. با پرسه زدن در بخش های متنوع به بقایای باستانی خیره خواهید شد که بینشی باورنکردنی به فرهنگ و تاریخ مبهم آتلانتیس را عرضه می کند. هتل های دبی با امکانات پیشرفته، رستوران های دبی با انواع غذاهای بین المللی، مراکز خرید دبی با فروشگاه های پرزرق وبرق خود که شهرت جهانی دارند و جاذبه های گردشگری دبی که فقط مختص این شهر لاکچری هستند، همه و همه دبی را به مقصدی هیجان انگیز تبدیل نموده اند. از یک ترن هوایی هیجان انگیز گرفته تا یک ماجراجویی چرخ و فلک با سرعت بالا، همه چیز را ارائه می دهد که می تواند شما را شگفت زده کند! توریستها و مسافران برای یک سفر چندروزه، تمام مناطق دیدنی یک شهر را مدنظر قرار میدهند و برای کشف یک دنیای جدید آماده میشوند.

سفر به دبی در این زمان، نه تنها فرصت تماشای زیبایی های این آکواریوم در آب و هوای مطبوع را برای شما به ارمغان می آورد، بلکه شانس شما برای تجربه فستیوال های گوناگون این شهر در ماه های دی، بهمن و اسفند را نیز افزایش خواهد داد. البته نگاه کردن به این آبزیان تنها کاری نیست که در لاست چمبرز میتوان انجام داد. تانکرهای لمس شونده یکی دیگر از تفریحات موجود در این آکواریوم است که بازدید کنندگان با استفاده از این تانکرها می توانند برخی از حیوانات و انواع آبزیان را لمس کنند و از این کار لذت ببرند. با توجه به این که آب و هوای دبی به شدت گرم و آفتابی است بهترین زمان بازدید از آن در فصل زمستان و پائیز است. • بلیط پارک تفریحی لگولند در دبی برای هر نفر 5335 روپیه است. پیست اسکی دبی یکی از بهترین و متفاوتترین مراکز تفریحی در خاورمیانه برای تمامی اقشار از جمله خانوادهها است. کشور دبی یکی از زیباترین مقاصد گردشگری در دنیا به حساب می آید در کنار جزیره نیلگون همیشگی خلیج فارس قرار گرفته است؛ و در فصول مختلف از جمله فصول پاییز و زمستان و اوایل بهار مهمان گردشگران زیادی است. شهر دبی، با آمیختن آداب سنتی اسلامی و شیوه زندگی مدرن به یکی از مهمترین مقاصد توریستی جهان تبدیل شده است. شهردار این شهر مدرن و پر زرق و برق قصد دارد که این بازار را به یک مقصد گردشگری لوکس تبدیل کند، ناگفته نماند که در حال حاضر نیز این بازار شهرت جهانی دارد و برای گردشگران زیادی یکی از مهمترین دلایل گذراندن تعطیلات در تور دبی می باشد. برج العرب در واقع هتلی لوکس و 5 ستاره به عنوان پنجمین هتل بلند دنیا در نزدیکی ساحل جمیرا واقع شده است. این مرکز خرید هم از بزرگترین مراکز خرید در دبی بوده که در خیابان شیخ زاید و بین دو جزیره پالم جبل و پالم جمیرا واقع شده است.

تمامی این نکات باعث می شوند که از آکواریوم لاست چمبرز دبی به عنوان بزرگترین آکواریوم خاورمیانه یاد شود. در مدرسه قایق سواری، کودکان به عنوان کاپیتان کنترل قایق لگو خود در دست میگیرند. این سازه عظیم 250 متری عنوان بزرگ ترین و بلند ترین چرخ و فلک دنیا را از رقیبان اروپایی خود ربود و نام خود را بالاتر از چرخ و فلک های دیگر در رتبه اول حک کرد. این مکان سرپوشیده که جزو بهترین پیستهای اسکی جهان است شما را کاملا حیرت زده خواهد کرد. آکواریم شهر گمشده دارای 10 تالار بزرگ با تعدادی نمایشگاه حیرت انگیز است. می توانید بیش از 20 نمایشگاه دریایی گوناگون و زیبای شگفت انگیز از دنیای زیر آب را ببینید. از بیش از 15 سرسره آبی، یک منطقه بازی برای کودکان نوپا و فرصتی برای ساخت قایق مینیاتوری خود لذت ببرید. همچنین میتوانید به iFly، یک تجربه چتربازی در فضای داخلی، سر بزنید و آن را تجربه کنید. منبع عکس: dataton.comبا خرید پکیج تجربه نهایی میتوانید از تونل آکواریوم، باغ وحش زیرآبی و پناهگاه پنگوئنها دیدن و از تور قایق کف شیشهای، غذا دادن به ماهیها، تور راهنمای پشت صحنهها و پلتفورم تعاملی استفاده کنید. قایق سواری، بازدید از آکواریوم، موج سواری، رفتن به پارکهای آبی و … چرا بازدید از پیست اسکی دبی پیشنهاد میشود؟ چرا باید از لگولند دبی دیدن کنید؟

این پارک مخصوصا برای اعضای خانواده می تواند جای جذابی باشد چرا که آنها در این پارک فانتزی علاوه بر آب بازی همچنین می توانند بر روی سرسره های آبی سطح آدرنالین خون خود را هم بالا ببرند. عرصه مملو از سرگرمی در دبی بخشی از پارکها و استراحتگاههای بسیار بزرگتر دبی است که شامل پارک موضوعی (Theme Park) و لگولند پارک آبی (Waterpark). اتوبوس: برای رسیدن به لگولند دبی می توانید از اتوبوس های خط DPR1 و F13 استفاده کنید. بخش تجربه لگو، به بازدیدکنندگان این امکان را میدهد تا با استفاده از واقعیت مجازی، در دنیای لگو غوطه ور شوند و تجربههای جدیدی را پشت سر بگذارند. در تمام این بخشها عکاسان حرفهای حضور داردند تا لحظات لذت بخش شما را ثبت کنند. عکاسخانه نیز از دیگر قسمتهایی است که خاطرات این روز هیجانانگیز را به شکلی حرفهای برای شما ثبت خواهد کرد. همچنین از فستیوال هایی که در زمستان برگزار می شوند می توان استفاده کرد. برای استفاده از سواری باید حداقل 105 سانتی متر و 4 سال سن داشته باشید. کودک شما باید حداقل 105 سانتی متر و 4 سال سن داشته باشد. همانطور که می دانید آکواریوم لاست چمبرز بسیار بزرگ است و این گستردگی و بزرگی آکواریوم باعث شده است که بلیت های این مکان به صورت 1روزه و 2 روزه به فروش برسد و بازدید کنندگان باید حداقل 3 الی 4 ساعت از زمان خود را در این آکواریوم بگذرانند.

بازدید کنندگان و مسافران از سراسر دنیا بخصوص گردشگران در این دهکده می توانند بسیاری از بناهای مشهور دنیا را از 32 کشور مختلف در شهر دبی را از نزدیک ببینند و با آداب و رسوم و فرهنگ کشورها و بخصوص مردم دبی آشنا شوند و در این غرفه ها که به شکل بناهای مهم کشورها ساخته شده انواع سوغاتی ها و لوازم سنتی مخصوص هر کشوری را خریداری نمایید . این آثار از هنر مدرن و میراث فراعنه الهام گرفتهاند و در سراسر این مرکز در معرض دید عموم قرار گرفتهاند؛ شما حتی میتوانید از گالریها اثر دلخواه خود را خریداری کنید. بعد از تاریکی هوا هم میتوانید از تفریحات دیگر و رستوران و کافههای موجود در این ساحل نهایت لذت را ببرید. آیا تصور می کنید روزی دوستان و خانواده خود را بیرون دریاچه ببرید؟ شما با خرید این بلیط ها می توانید چندین ساعت از تماشای آکواریوم ها، قدم زدن در تونل ها و غواصی در آنها لذت ببرید. همانطور که گفتیم تفریحات لاست چمبرز فقط به بازدید و تماشای آبزیان از پشت شیشه ختم نمیشود. اکنون به طور سالانه حدود 80 میلیون بازدید کننده دارد و یکی از محبوب ترین مکان های دبی به شمار می رود. این پارک تفریحی به طور کامل طبقات بندی شده است و همچنین دارای منطقهای خاص برای نوجوانان است. آکواریوم دبی یکی از بزرگترین و اعجاب انگیز ترین مکان های تفریحی دبی است که در ادامه به صورت کامل آن را به شما معرفی میکنیم. درباره گلوبال ویلیج دبی میتوان گفت یکی از بزرگترین و جذابترین مراکز دیدنی موجود در دبی است. بندر جبل علی بزرگترین بندرگاه خاورمیانه، بزرگترین بندر خاورمیانه و 7اُمین بندر شلوغ جهان است.

مینی لند با ساختمانهای نمادین مبتنی بر لگو و مکانهای دیدنی از سراسر خاورمیانه، یکی از جاذبههای دیدنی لگولند دبی است. در یک زیر دریایی ماجراجویی کنید و از دیدنی های نمادین خاورمیانه ساخته شده از آجرهای لگو در مینی لند شگفت زده شوید. یکی از منحصر به فردترین و دیدنی ترین آکواریوم های خاور میانه را با سفر به آکواریوم محفظه ی گمشده کشف کنید. اگر سوال یا ابهامی درباره بازار طلای دبی و شرایط سفر به دبی دارید، کافی است که ابتدا راهنمای سفر به دبی را در سایت رامین گشت بخوانید، اگر بازهم سوال یا ابهامی وجود داشت در انتهای مطلب و در قالب کامنت با ما در ارتباط باشید. برای سفر به دبی و ابوظبی هموطنان ایرانی بهتر است با کمک کارگزاریهای هتل دبی و ابوظبی از جمله سایت دیاپرول کار های اقامت خود را پیش ببرند. • برای سفر به دبی حتما باید افراد ویزا داشته باشند. اما بسیاری از افراد برای رفتن به این آکواریوم قصد دارند از ماشینهای شخصی استفاده کنند. البته اگر قصد استفاده از ماشین شخصی را دارید میتوانید مسیر مونوریل ها را به سمت تابلوی هتل آتلانتیس دنبال کنید چون این آکواریم در طبقهی زیرین هتل آتلانتیس قرار دارد. همچنین، با استفاده از این تکنولوژی، میتوانید لگوهای خود را به طور واقعیت افزوده به دنیای واقعی بیاورید.

در دهه 1970، فرودگاه DXB برای پذیرایی از مسافران بین المللی از سراسر جهان به طور کامل بازسازی شد. کابین های لانژ پلاس از نظر ظاهری شبیه کابین های بیسیک و استاندارد هستند اما تفاوت این کابین ها با کابین های مذکور در این نکته نهفته است که گردشگرانی که بلیط این کابین را رزرو کرده اند با یک نوشیدنی خانگی پذیرایی می شوند و همین طور مراجعه کنندگان دارای این بلیط های این نوع کابین از سالن ورودی رو به دریا سوار چرخ و فلک عین دبی میشوند. چند نوع غذای دریایی، انواع خوراکی های گیاهی، نوشیدنی های ساده و الکلی و غیره. بهعنوان سخن پایانی باید گفت که در این مقاله به توضیح بیشتر در خصوص چند مورد از موزه های دبی پرداختیم. البته قسمتی هم وجود دارد که اگر علاقه مند باشید میتوانید به ماهی ها غذا بدهید و روز متفاوتی را برای خود رقم بزنید. اگر دیدن 33000 نوع ماهی و آبزی از نزدیک برای شما کافی نیست و علاقه به تفریحات هیجان انگیز دارید، باغ وحش واقعیت مجازی آکواریوم دبی را امتحان کنید. این نوع مرکز تجاری، در واقع یک مرکز خرید چینی است که در آن، تمامی اجناس چینی با قیمت مناسب به فروش می روند. در هنگام ساخت بنای موزه، از اسکن لیزری برای مقایسه بنای ساختهشده با طراحی سهبعدی پیش از ساخت استفاده میشد که در نوع خود جدید و منحصربهفرد بود.برای نورپردازی موزه آینده دبی از 14 کیلومتر لامپ LED استفاده شده که زیبایی و شکوه بنا را چندین برابر میکند.